menu close menu

Kako do savršenih trbušnjaka?

Trbušnjaci su jedna od najčešćih neostvarenih želja svih koji dođu u fitnes centar. Za savršene “pločice” potrebno je mnogo truda i upornosti, jer za rezultate je potrebno vreme i dugotrajan trening. Nažalost, rezultati treninga poslednji će se videti na vašem stomaku. Ukoliko ipak ne odustajete od želje za pločicama najbolji način da do njih dođete je da pored uobičajenih treninga u klubu svaki dan uradite i po nekoliko serija jednistavnih vežbi kod kuće. Mi vam dajemo predlog od šest vežbi koje se rade kružno, u tri serije, po 20 do 30 ponavljanja.
Vežba 1:
“Bicikla”
• Noge su ispravljene i izdignute, ruke sklopljene iz vrata
• Savijte u kolenu jednu nogu prema grudima, i koleno dohvatite suprotnim laktom
• Ponovite sa drugom nogom i laktom

slika 1

Vežba 2:
• Lezite, ispruženih ruku i nogu
• Podignite istovremeno ruke i noge tako da se sastanu iznad stomaka
• Lagano vratite u početnu poziciju
“Sklopke”

slika 2
Vežba 3:
“Makazice”
• Stavite dlanove pod zadnjicu radi stabilnosti
• Ispružene noge uzdignite desetak cm od tla
• Prekrštajte noge naizmenično

slika 3
Vežba 4:
“Trbušnjaci sa okretom”
• Postavite jednu nogu preko druge, kao na slici
• Podignite se rotirajući torzo tako da laktom dodirnete suprotno koleno
• Vratite se u početni položaj

slika 4
Vežba 5:
“Izdržaj na laktovima”
•Postavite se u položaj kao na slici (pazite da ledja budu ravna)
•Izdržite koliko možete, u slučaju da osetite bol u leđima prekinite sa vežbom

slika 5
Vežba 6:
“Bočni izdržaj”
•Telo neka bude u ravnoj liniji od glave do pete, za početak se oslonite na lakat i koleno, a u kasnijoj fazi kad ojača trup oslonac nek bude na stopalima i laktu.
slika 6

December 22, 2012 | Saveti | 0