menu close menu

Svi ljudi se međusobno razlikuju u telesnoj kompoziciji, načinu života, kao i ciljevima koje žele da postignu treningom. Zbog toga je individualni pristup tj. personalni trening, najpopularniji i najefikasniji način vežbanja, kod koga pravi rezultati nikada ne izostaju. Personalnom treningu predhodi utvrđivanje telesne kompozicije i testiranje osnovnih fizičkih sposobnosti, nakon čega se vrši programiranje treninga na mesečnom, tromesečnom ili polugodišnjem nivou.

Personalni trening

U fitnes klubu Funfit sprovode se sledeći personalni programi:

Redukcija telesne težine

Cilj ovog programa je da se pravilnim planiranjem treninga i ishrane, metabolizam organizma dovede u ravnotežu i postigne trajna, optimalna telesna težina.

Specifična priprema sportista

Predstavlja dodatni rad na sposobnostima koje su najbitnije za određenu sportsku granu ili disciplinu. Povećanje snage, brzine, gipkosti, koordinacije i drugih funkcija odvija se u režimu bliskom odgovarajucoj sportskoj grani, pa su dobijeni rezultati vrlo primenljivi.

 Istezanje na treningu

Korektivna gimnastika

Je rad na prevenciji i koreciji poremećaja pravilnog držanja tela. Pravilno odabrani pokreti pomazu brže i uspešnije uspostavljanje narušenih funkcija organizma.
Deformiteti kičmenog stuba, grudnog koša, X i O noge, ravni tabani, bolovi u vratnom i ramenom pojasu kao i u lumbalnom delu kičmenog stuba, svakodnevna su praksa naših terapeuta.

Povećanje snage i mase mišića

Trening se zasniva na specificnim vezbama snage, koje se izvode korišćenjem spoljašnjeg opterecenja i sopstvene težine tela. Ovim načinom se postiže povećanje čiste mišićne mase (hipertrofija) kao i broja mišićnih vlakana (hiperplazija).

Razvoj koordinacionih i motoričkih sposobnosti

Razvoj motoričkih sposobnosti ima ključnu ulogu u opštem razvoju organizma. Redovna i kontinuirana primena raznovrsnih koordinacionih vežbi omogući će pravilan razvoj i povećanje spretnosti.

Rekreativno vežbanje

Rekreativno vežbanje usmereno je ka oslobađanju psihofizičke napetosti, održavanju i povećanju kondicije.